Consilier local din Ștefănești, reclamă calitatea apei de la blocuri! Vezi replica Apă Canal 2000 SA!

Consilierul local din Ștefănești, Marian Gubavu, reclamă de ceva timp faptul că apa livrată în zona blocuri de către societatea piteșteană Apă Canal 2000 SA este de multe ori de nefolosit. Ultimul episod de acest gen s-a consumat la sfârșitul săptămânii trecute, consilierul local punându-ne la dipsoziție fotografii și înregistrări cu apa ruginie care curgea la robinet.

Fost administrator de bloc și interesat de problemele comunității, Gubavu a urmărit îndeaproape problema și s-a adresat de mai multe ori societății Apă Canal 2000 SA Pitești, care este operator regional și alimentează cu apă și orașul Ștefănești.

“Am sunat la dispecerat și vineri seara, pentru că de o lună de zile ne confruntăm cu treaba asta, la fiecare ploaie vine apa maro la robinet. N-am de ce să mint, eu nu mă las și voi filma de fiecare dată ce se întâmplă. Noi am solicitat să se facă analiza apei, dar în fiecare noapte goleau instalația din hidranți și luau apă bună. Dar vă spun că de multe ori nici baie nu poți să faci, că e apa maro. Așa pățim de când societatea a hotărât să închidă izvoarele din zona NIDEC, izvoare ce alimentau cartierul de blocuri, iar acum avem apă din Budeasa”, ne-a declarat Marian Gubavu.

Am contactat și reprezentanții societății Apă Canal 2000 SA Pitești, care ne-au spus că au fost, într-adevăr, sesizați de problemele din zona blocurilor din Ștefănești, dar nu și în utlimele zile. Aceștia susțin că este posibil să fi existat o avarie, punctuală, dar că nu trebuie generalizat. Apă Canal 2000 SA spune astfel că livrează în Ștefănești, în afara cazurilor speciale (gen avarii, intervenții, etc) apă în parametri de potabilitate. Mai multe detalii Apă Canal 2000 SA oferă în comunicatul de mai jos:

“În zona blocurilor se execută periodic lucrări de mentenanţă a reţelelor, conform angajamentelor stabilite în cadrul întâlnirilor de lucru desfăşurate la Primăria Oraşului Ştefăneşti. De asemenea, reprezentanţii asociaţiilor de proprietari au apelat permanent la persoanele cu responsabilităţi desemnate de operator şi s-a intervenit punctual, în limitele competenţei operatorului, pentru remedierea problemelor semnalate.

În ceea ce priveşte închiderea izvoarelor din zona NIDEC, acestea au fost puse în conservare ca urmare a investiţiei realizate cu fonduri europene. Referitor la calitatea apei distribuite, în urma monitorizării de control nu s-au înregistrat modificări semnificative ale caracteristicilor, parametrii de potabilitate încadrându-se în valorile admise conform reglementărilor în vigoare.

Atunci când au fost înregistrate sesizări ale utilizatorilor privind calitatea serviciilor furnizate/prestate s-a intervenit punctual, aceste situaţii având caracter accidental, neputându-se vorbi de zone bine delimitate.

Societatea Apă Canal 2000 SA va continua să întreprindă toate măsurile pentru asigurarea conformă a serviciilor, fiind preocupată permanent de furnizarea unor servicii de calitate”- au transmis reprezentanții Apă Canal 2000 SA.