Teste COVID-19: Consumatorii care au probleme sau au nevoie de consiliere în legătură cu testele pot suna la acest număr

Persoanele care vor mai multe informații legate de testele pentru detectarea COVID-19 ori vor să facă sesizări legate de întreaga procedură pot utiliza de-acum o linie telefonică specială, ce le este pusă la dispoziție de către organizaţia de protecţie a consumatorilor InfoCons.

 
Organizația de protecţie a consumatorilor InfoCons “lansează linia de urgență și vine în sprijinul consumatorilor din România, în special în această perioadă dificilă și pune la dispoziția acestora numărul 021-9615, număr cu tarif normal în rețeaua Telekom și apelabil din toate rețelele, număr dedicat consumatorilor care au efectuat analize de testare COVID-19 sau doresc să realizeze aceste analize”.
 
Mai exact, la numărul de telefon 021-9615, cei interesași pot solicita consiliere, informare și pot depune sesizări, din perspectiva protecției consumatorilor, în legătură cu testele pentru detectarea COVID-19.