Separatoare de sens cu role pe cel mai periculos drum din România. Autostrada Pitești-Sibiu, deja istorie!

În ultimii ani, cea mai mare creștere a numărului de accidente s-a consemnat pe autostrăzi, însă cele mai periculoase drumuri sunt considerate DN7 (porțiunile Dealul Negru și Valea Oltului)și E85, care leagă Bucureștiului de Ungaria și, respectiv, Moldova. Din păcate, Guvernul nu a reușit să pornească construcția autostrăzii Pitești-Sibiu, motiv pentru care reprezentanții CNAIR investesc în continuare în modernizarea DN7. Șeful CNAIR, Narcis Neaga, a anunțat  că până în 2020 vor exista trei benzi de circulație pe Valea Oltului pentru încă 10 km, iar acum vine și cu altă idee.

Autoritățile anunță acum că, începând din primăvara anului viitor, vor implementa separatoare de sens cu role pe cele două drumuri. În cazul DN7, separatoarele cu role vor fi montate în zonele foarte aglomerate. Astfel, în anumite zone circulația va fi reconfigurată pentru a exista o delimitare clară de două benzi pentru un sens și o singură bandă pentru celălalt sens, în funcție de traficul înregistrat în mod obișnuit. De asemenea, în anumite zone vor fi montate astfel de separatoare și pe marginea drumului.

"Primele astfel de parapete vor fi montate undeva în primăvara anului viitor, pentru că până la sfârşitul acestui an ne aşteptăm să finalizăm analiza cost-beneficiu pentru acest tip de parapete", a precizat Alin Șerbănescu, purtătorul de cuvânt al Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR).